S.A.T.U.R.D.A.Y

Hei og hå! Har dere hatt en bra lørdag så langt? Disse turtelduene har ihvertfall hatt det helt topp! Vi lå og plasket i bassenget på spa-avdelingen i en halv times tid før massørene kom og hentet oss for vår 50 minutters duo-massasje. Himmel, så digg! Disse minuttene går aaalt for fort. Jeg fikk en akkurat passe hard behandling, mens Daniel ble knadd ihjel. Hoho, den støle kroppen hans trengte mer enn litt aromaterapi!

En time senere satte vi i utsiktsrommet på Aquarama og spiste en deilig, liten tapastallerken før vi dro hjem til Daniel hvor jeg sitter og oppdaterer dere litt! Planen var egentlig å ta en rolig lørdagkveld, men nå er vi jo blitt så opplagte at en bytur frister mer, så så fort dere er oppdatert med litt klissebilder, skal jeg hoppe i dusjen, spyle av meg litt massasjeolje, og gjøre meg klar for en aldri så liten fest. <3

Kanskje kamera blir med? Vi får sjå!

Vi skrives ihvertfall igjen i morgen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg