TB saturday – July 2014






Hei dere! Nå sitter jeg i Kristines stue og venter på at min kjære skal komme og hente meg. Massasjen er ikke før 14.30, men vi tenkte vi først skulle kose oss litt i disse bassengene som finnes i spa avdelingen på aquarama! Under og over her får dere et lite bildedryss fra antrekkene jeg publiserte i juli 2014. Tenk at det er et helt år siden disse bildene ble tatt! Det føles jo som i går! Har dere et favorittantrekk så fortell meg gjerne hvilket det er. Antrekket med den grønne kjolen under her er helt klart mitt! Vel, sammen med den rosa knelange, stramme over. Ah, jeg skulle betalt mye for å få den tilbake! Dette var et av de mange nyinnkjøpte plaggene jeg mistet i kofferten på vei hjem fra Costa Rica i fjor. Hehe, tror aldri jeg kommer helt over det.

Ha en toppers lørdag kjære dere! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg