Let the weekend begin!

God morgen, og god HELG! Her sitter jeg, glad og fornøyd etter å ha trykket i meg fredagens “bowl of breakfast”. En skål full av musli crunch, vaniljeyoughurt, jodbær, blåbær, druer og banan. Det kan umulig ha vært sunt, for den musli crunchen smakte søtere enn søtest, men det var ihvertfall godt! Magen er fylt, baggen er pakket og hunden er levert, så om en times tid tipper jeg vi er på vei til Norges kuleste dyrepark. Wihuu! Jeg er så klar for en fredag fylt med latter og moro! I dag skal altså Marthe og Kristine ut på nye eventyr <3

-Nyeste utgave av Det Nye har jeg også fått slukt til fredagsbrekkien! Daniel kom og hentet meg i sin splitter nye Golf i går kveld, kjørte meg på butikken så jeg fikk gjort mine ærend, og tok en is for å feire hans nyeste innkjøp. Hihi, litt av en bursdagsgave til seg selv! Det er fare for at det blir noen roadtrips i den fremover <3

Jeg får komme meg på badet og gjøre siste finpuss på maska! Viktig å ta seg godt ut for sjiraffene! Ville bare ønske dere en fin start på helgen! Kanskje det er flere som skal tilbringe fredagen i dyreparken?

Kamera blir med på fredagens eventyr!

Vi sees igjen litt senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg