Martheborge på snapchat!

Herregud så koselig vi hadde det i går. Favorittmannen fylte 24 år, og kom på middag og vin rett etter jobb. Gaven fikk jeg også avslørt, og jeg
tror den falt i smak! <3 1. August er det klart for fallskjermhopping på Kjevik. Planen var i utgangspunktet å gi han en opplevelse vi begge kunne ha sammen, men da Kjevik fallskjermklubb informerte meg om at de ikke hadde store nok fly til at vi kunne hoppe i samme omgang, feiget jeg rett og slett ut. Heh! Jeg vet med meg selv at eneste måte jeg hopper fra et fly på er hvis Daniel sitter foran meg som moralsk støtte til siste sekund. -Meeen.. Hvem vet, det er enda en måned til 1. august. Kanskje jeg ombestemmer meg? Jeg vet ihvertfall om en som er i gang med et heftig overtalelsesprosjekt.

I tillegg har jeg booket oss en 50 minutters klassisk massasje på Aquarama spa, så førstkommende lørdag ligger vi og nyter oss et par timer i avdelingen der. Ah, det skal bli så digg! -Så fikk han til slutt en liten praktisk gave full av kjøkkenredskaper som han ikke har i hus. Hoho! Som hvitløkspresser, boksåpner, eggdeler, rasp, steketermometer og litt sånn som man ikke , men ha i hus! Haha. Jeg tror han ble glad jeg <3 Middagen ble toppers, vinen smakte bra og etter en porsjon vaniljeis med varme bær måtte Daniel og jeg nærmest rulle i seng. Håper og tror han fikk en super bursdag! Jeg STORtrivdes ihvertfall i rollen som nisse!

Mine siste snaps får dere over her!

Følg meg gjerne på martheborge <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg