Uken som gikk…

Ukens opptur… Where to start? Flyturen jeg fikk ta del i på tirsdagen, gradueringsfesten sammen med Daniel onsdagen, bursdagsfeiringen til Selini på torsdagen, og klissefredagen med Daniel, hunder og reker.. Jo, og selvsagt hele helgen som ble fylt med enda en bursdagsfeiring og fotballkamp etterfulgt av søndagsgrilling! Jeg kan egentlig bare remse opp hele uken, for det har hendt noe supergøy hver eneste dag.

Ukens sang… Try me av Jason Derulo. Jeg har hørt den sikkert hundre ganger hver uke de siste tre ukene. Den går på repeat, repeat, og repeat.

Ukens gullkorn…

Selini: Tusen takk for turen, Tore! Det var virkelig helt fantastisk!

Pilot Tore: Skulle ønske jeg kunne si det samme om flyvertinnenes servering.

Victoria: Skal du være med på byen?

Meg: Nei!

Victoria: Hæ? Hvorfor ikke? Er du for full? Trøtt? Dårlig?

Meg: Nei, jeg er bare for mett…

Ukens serie… Orange is the new black! Wæææ! Jeg har akkurat startet på serien og har sett fem episoder allerede. Så sykt spennende. Herlighet, at jeg ikke har sett på dette før!

Ukens innkjøp… Hmm.. Jo! Kjolen jeg kjøpte meg til onsdagens gradueringsfest. Den var en smule for lang, og sikkerhetsnålene jeg satte i før festen ramler rimelig fort av igjen (nei jeg kan ikke sy), men sett bortifra det så var den veldig fin! Likte så godt den åpne ryggen. <3

         Ukens cravings… Jeg har i grunn ikke hatt noe veldig cravings denne uken. Ingenting utenom det vanlige.. 1. Pizzabakeren 2. Is 3. Sushi. Nå er jeg til og med blitt så heldig å ha fått en liten isbod rett utenfor nærmeste dagligvarebutikk, og her selger de til neste uke sushi også! Veldig merkelig, men jeg klager ikke! Det er fare for at det blir rå fisk til middag hver dag resten av sommeren.

Ukens behind the scenes…

Det er mye som skal ordnes like før bloggbildene skal tas. Her sitter Karen og trer på leppestiften mens jeg diskrè prøver å dra frem børsten under bordet..

Hoho. Nå er jeg faktisk klar for en litt roligere uke!

Gjerne med litt mindre festligheter og litt mer jobb. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg