Playing in the clouds

Hei og hopp alle sammen! Tenk det bestemor! Jeg er fremdeles i live! Haha, for en lettelse. Det gikk vel ikke opp for meg hvor lite flyet faktisk var før vi var på vei opp. Vi hadde akkurat nådd 1000 fot da Selini informerte om at man ikke måtte lene seg på vinduene ettersom de bare tålte åtte kilo. Haha, gud. Heldigvis kunne piloten informere om at påstanden hennes var feil og at de tålte
litt mer. Nei, for en opplevelse. Timen vi hadde i luften var bare helt fantastisk. DEN magiske utsikten! Ah, dere kan tro jeg knipset bilder!

Lillebroren til Selini, “Daniel” satte bak med meg, mens Selini satte foran med piloten, og jammen fikk hun til baksete-passasjerenes store fortvilelse overta styringen også på et tidspunkt. Aldri vært så redd i hele mitt liv, men det gikk utrolig nok godt det også. Destinasjonen vår var Arendal, og været var upåklagelig. Helt utrolig var det å fly over verdens fineste sommerby, beundre utsikten og bare nyte denne helt spesielle opplevelsen.

Etter en time på himmelen dro jeg videre til Daniel for å titte på bil! Jammen fant vi ham en perfekt Golf også. Akkurat som bestilt! Etter en prøvekjøretur til Søgne kjøpte vi med oss litt middagsingredienser hjem til en kyllingrett som Daniel steller i stand til i skrivende stund. Fruen blogger og mannen lager mat. <3 Ingen som hører meg klage!

Har dere sett så fint!? Åh, elsk.

Marthe: Hva skal overskriften være Daniel? Jeg er helt blank!

Daniel: No snakes on this plane…

Marthe: Hahaha! Herregud…..

Vet ikke om jeg skal le eller grine. Han prøvde ihvertfall <3

Tusen takk til piloten Tore som tok oss med på denne turen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg