There is nothing better…

Wæææ! Nå er det en lykkelig fru som sitter her. Da Selini og jeg tilbrakte noen timer på beachen i går fikk jeg nemlig spørsmålet om å være med ut og fly litt i dag! Selini hadde tilfeldigvis en kamerat som var pilot, og som hadde spurt om ikke han skulle ta med seg flyet sitt til Kristiansand for en sightseeing-tur! He-rre-gud så kult! Det var plass til fire stykk i dette hobbyflyet, så om under en time flyr jeg, piloten, Selini og lillebroren hennes over Kristiansand by i det nydelige været! Hvis ikke det blir bra bloggstoff så vet ikke jeg…

Jeg er helt i ekstase jeg. Ikke hver dag man får fly bare for moro skyld! Også i et lite hobbyfly da. Himmel, jeg gleder meg! <3 Så fort vi har landet, drar jeg avgårde for å treffe Daniel for litt biltitting! Han har også lyst på ny bil, så i dag tenker vi å prøvekjøre en golf sammen. Eller jeg får vel holde meg til passasjersetet ettersom jeg enda ikke har bestilt meg nytt førerkort. Høhø! Ville bare ønske dere en nydelig tirsdag.

Så snappes vi fra lufta om litt! Mihi.

Bestemor, dette kommer til å gå fint. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg