Add me on snapchat

God morgen! Eller nå er det jammen blitt formiddag.. Her i sør starter vi den nye uken med enda en solskinnsdag, og om to små timer befinner jeg meg på bystranda med to fine jenter som har kommet hjem fra studier i både Bergen og Harstad. Denne uken skal bli så bra! Nesten hele jentegjengen er på plass i Kristiansand, været melder sommer, og jeg har masse spennende på planen! Kjoleshopping må jeg også se å få kommet meg på denne mandagen. Onsdag skal jeg nemlig være med kjekken sjøl på en fest med jobben. En meget formell en! Takk gud for at kollegaen trengte en date, og for at Selini takket ja til å være med. Så kan kanskje hun lære meg hvordan man danser polonese og skåler for kongen? Hoho, dette blir interessant!

Det er lenge siden jeg har oppsummert mine siste snaps, så her kommer et bildecollage av dem! Noen av bildene har ligget på storyen og noen har bare blitt sendt rundt til mine nærmeste. Følg meg gjerne om du ikke gjør det allerede, og fortell meg gjerne hva du kunne tenke deg å se mer av på snapchat! Ønsker dere alle en nydelig mandag. Kamera blir med oss ut på bystranda, så vi skrives igjen litt senere i dag. <3

Martheborge heter jeg både på snap og insta <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg