Reload. Aim. Shoot Again


Fy søren for en bra dag! Det ble som dere kanskje ser litt endring i søndagsplanene igjen! Det blåste så fælt at vi valgte å stå over strandbesøket, og i stedet dra ut for å skyte litt! Både Daniel og kameratene skyter en del på fritiden, og i dag fikk jeg jammen være med og prøve meg litt selv! Åh, så sykt gøy!

Jeg har litt øvelse igjen for å komme opp på guttas nivå, men i dag sier jeg meg fornøyd med å i det hele tatt ha klart å holde oppe hagla. Den skulle jo vise seg å veie like mye som meg selv. Hehe, nei skyting er helt klart undervurdert. Dere må aldri nøle på å prøve om dere en gang får muligheten jenter! <3

Ellers har jeg fått hilse på svigers i dag! Åja, de går allerede under “svigers”. Fy søren for en helskjønn familie. Jeg hadde jo aldri trodd noe annet, men det var likevel deilig å endelig dra og hilse på! <3

Nå sitter Kristine og jeg hjemme i sofaen og spiser middag. Denne søndagen har vi erstattet pizzabakeren med Marthes pasta carbonara. Hehehe, har dere hørt? Forandring fryder! Så fort dere er oppdatert klapper jeg igjen pcen og nyter de siste timene av søndagen med avslapning og kos. For en avslutning på en perfekt uke.

Kanskje det blir lettere å siktre med øynene åpne.

Det skal jeg definitivt prøve neste gang. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg