Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Hvor skal jeg begynne? Jo med Andrea. For ei dame! Det hele startet på tirsdag. Hun hadde akkurat levert hundene hos meg mens jeg var hos regnskapsføreren, og dro rett for å møte meg på fiskebrygga for lunch, og for å fortelle meg at hun hadde pantet alle de oppsamlede flaskene mine, og kastet alt jeg hadde av pappsøppel i stua. Så går det tre dager før hun står på døren igjen for å hjelpe meg med virkelig alt. Nei, jeg elsker Andrea. <3 Været har definitivt også vært med på å gjøre denne uken. Kristine og jeg hadde årets første virkelige sommerdag her på torsdag, og den formiddagen var bare helt perfekt.

Kosestunden med kattungene, timene med Kristinemor, jentekvelden hos Annika, datekveldene med Daniel, og måltidene på fiskebrygga har også vært helt topp. Eneste jeg har manglet denne uken er familien. <3

Ukens nedtur… Planen for søndagen var egentlig å se Daniel spille fotballkamp, men ettersom laget han skulle spille mot avlyste, ble det ikke noe av likevel. Det var jo litt kjedelig da vi hadde gledet oss begge to, meeen på en annen side, så blir det nå tid til soling og kos på stranden i stedet. Hihi. Jeg har virkelig ingenting å klage på denne uken. Jeg har hatt det helt fantastisk hver dag hele uken.

Ukens innkjøp… Et grått skjørt fra Bikbok, med glidelås foran. Syntes det satte som et skudd! Ellers har jeg også kjøpt meg en knallgul kjole fra Bikbok denne uken. Den har jeg enda til gode å vise dere i en antrekkspost. Bikbok har jammen mye fint om dagen! -Og nå er også sommersalget i gang!

Ukens cravings… Pizzabakeren. Kristine og jeg har spist pizzabakeren tre ganger den siste uken. Det er jo helt farlig godt! -Og is! Nå som sommeren har slått inn går jeg rundt med konstant craving for is. Daniel og jeg har akkurat spist frokost, og sitter med hver vår ispinne i hånda nå. Lader opp til en dag på beachen!

Ukens film… The Maze runners. Jeg så denne science fiction filmen hos Annika onsdag kveld, og ble helt oppslukt i hele historien. Mange har sikkert sett den allerede ettersom etterfølgeren kommer på kino nå i september, men dere som ikke har sett den, må bare se gi den en sjangse. Jeg syntes den var superspennende!

Ukens gullkorn…

Andrea: Skal denne grå støvsugeren kastes?

Meg: Nei, det er en 20 000 kroners støvsuger!

Andrea: Hvorfor har du en helt ny støvsuger i gangen da?

Meg: Jeg måtte kjøpe ny da jeg ikke fant støvsugerposene til den gamle.

Hehehe, det er ingen håp for meg <3

Ønsker dere en nydelig søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg