En smakebit på videoen!


God fredagskveld kjære, fine dere! Jeg ble jammen liggende ute på gresset i hele tre(!) timer denne ettermiddagen. Himmel, så deilig det var å bare ligge og lese, slikke sol og smile av de to overlykkelige hundene som løp rundt, hoiet, og jaget hverandre. Nå ligger de som to slakt på sofaen her, og det samme gjør jeg etter bloggpost og en porsjon tomatsuppe. Jeg tenkte jeg faktisk skulle bruke tven litt i kveld, men jeg har endevendt leiligheten og fjernkontrollen er ikke å finne noe sted, så da får jeg vel i stedet ta fredagsvasken! <3

Planen var jo egentlig å kjøre litt “wining and dining” med Kristina og Geir i kveld, men det bestemte vi oss for å ta igjen til uken i stedet. <3 De melder jo stor sol hver eneste dag hele neste uke også! *MEGAGLIS*

Jeg hadde akkurat kommet inn døra i leiligheten da jeg oppdaget at innboksen min var full av sneek peak bilder fra denne videosnutten vi har i vente for neste uke! Jeg skriver vi, ettersom jeg ikke har sett det ferdige resultatet selv enda. Jeg tror det blir bra jeg! Eller hva tror dere? Hva Dorco Shai har med skoshopping å gjøre får dere vel heller vente med å finne ut av til uken da. Hihi <3 Ønsker dere en fin fredagskveld! Kanskje noen av dere har et godt filmtips å dele med meg? Heh! Jeg kan ihvertfall se en film uten fjernkontroll! <3

En sånn hyggelig familiefilm ville vært alle tiders i kveld!

Har dere et tips på lur så blir jeg superglad <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg