Antrekk – 100615


Åh, livet om dagen! Jeg har virkelig ikke en ting å sette fingeren på. Vi har 20 varmegrader, sola stråler, og jeg er på farten fra morgen til kveld. I går startet jeg den fine dagen med et møte med Geir, før jeg dro videre på lunch med Kristine og Andrea. Så var det bare å komme seg hjem, oppdatere dere, lage middag og få to nydelige mynder på besøk!

I dag blir ingen dårligere dag! Jeg har startet onsdagen med et morgenbesøk hos bestis. Hun har hjulpet meg å knipse litt bloggbilder, og jeg har kost ihjel pusene hennes, som nå har blitt fem uker! *SMELT* Jeg skal se om ikke jeg kan få knipset noen bilder av småtrollene før jeg forlater redet. <3 Klokken 16.00 har jeg nemlig en lunch-date med Kristina, så da hopper jeg avgårde for enda en lunch på idylliske fiskebrygga, før en jentekveld venter i den nye leiligheten til Annika. Mihi, for et liv! Hopper bare rundt fra den ene venninne-daten til den andre jeg i dag <3

Kamera blir med meg i hele dag, så vi skrives mer senere!

Skjørtet er splitter nytt og fra Bikbok <3 Likte dere det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg