Den aller siste gangen…

Mitt siste kyss… Fikk jeg i bilen i går, da D akkurat hadde kjørt meg hjem. Det var et alle tiders på-gjensyn-kyss! Kall meg gjerne gal, men i går var faktisk første gang jeg gikk sminkeløs foran han. Jeg har sovet, badet, og gjort alt med sminke under hver eneste date siden vi traff hverandre i november.. Jepp! Da han en gang i desember spurte når han skulle få se meg uten maska mi, fikk han bare til svar: Når du er blitt skikkelig forelsket. Vel, nå må han være det, for det er et døgn siden og vi har fremdeles kontakt! Hehe.

Mitt siste møte med en bloggleser…

Var på lørdag. Det er ikke så uvanlig at leserne kommer bort når de har fått litt alkohol i blodet, og denne gang var det en ung herremann som ville hilse på. Daniel og jeg satte på Frk Larsen i byen da den søte gutten kom bort og satte seg ved siden av meg. “Hei Marthe, jeg heter Daniel (ja Daniel) og har lest bloggen helt siden du blogget sammen med hun Kristina”. Han visste mer eller mindre alt om hva jeg hadde gjort den siste tiden, og hadde bare gode ord å komme med. Han var så skjønn at min Daniel like godt inviterte han med på nach.

Mitt siste gullkorn… Vel, det var ikke mitt, men jeg får dele bestis sine ord fra lørdagskvelden. Hun kjørte bil, så dette var til og med før alkoholen kom inn i bildet. Hehehe. Er det rart jeg føler meg velsignet med en venninne som dette? Er det noen som fyller hverdagen med moro så er det denne jenta. <3

Kristine skal parkere et sted parkeringen er gratis i 24 timer.

Kristine: Nå er klokken halv åtte.. Da må jeg telle 24 timer frem da..

*Halv ni, halv ti, halv elleve, halv tolv, halv ett, halv tooo…*

Kristine: Stemmer det at klokken blir halv åtte om 24 timer?

Meg: Hahahaha, jeg elsker deg <3

Min siste kjærestekrangel… Daniel og jeg har faktisk ikke kranglet en eneste gang enda, men fredag kveld var en sånn “jeg er sur på deg, men jeg vet ikke helt hvorfor-kveld”. Jeg var sur fordi han var sur og han var sur fordi jeg var sur, så den litt lengre, hyggelige godnatt-samtalen ble fra begge side erstattet med en enklere “god natt” snap. Da det ble lørdag morgen spurte han om ikke han kunne komme innom bare for å gi meg et kyss, og ettersom jeg satte sminkefri på et rotete kjøkken, sa jeg pent nei, du ser meg hos deg klokken 18.00. <3 Da jeg kom klokken seks, fortalte han at han bare hadde tenkt til å komme innom med en bukett roser. Awww. Gjett om jeg angret!! Den mannen. Notetomyself: Vær sur uten grunn litt oftere. <3 <3

Min siste tåre… Det er deilig å kunne si at jeg ikke kan huske sist jeg var lei meg eller hadde så vondt at jeg gråt. -Men jeg må innrømme at det falt noen tårer under nest siste episode av slankekrigen! Hehe, det var da deltakerne fikk reise hjem og se familien sin igjen. Ååå <3 Da ble det litt skiking på meg og gitt.

Min siste kriminelle hendelse… Kriminell og kriminell.. Jeg var vel verre da jeg var liten. Jeg husker spesielt godt da jeg stjal på butikken. Venninnen og jeg var på bensinstasjonen i nabolaget, kastet hver vår innpakket tyggegummi på gulvet, for så å tråkke på den og slepe den med oss ut under skoen. Herregud. Det så sikkert ikke misstenkelig ut i det hele tatt.. -Men over til min siste “kriminelle” hendelse.. Tror bare jeg må slutte å være i Oslo. Jeg er ikke vant med at man må kjøpe seg billett på en kiosk eller i en automat før man går på bussen (med mindre en har kontant), så et minutt før bussen kommer står jeg der og vurderer om jeg skal vente på neste eller bare snike meg på og håpe det ikke er kontroll. Ettersom jeg under mitt forrige opphold, bare skulle sitte på to stopp, gikk jeg for sistnevnte. Tror dere ikke det er kontroll på første buss-stopp? Heldigvis hadde Cathrine og jeg satt oss foran i bussen, så akkurat i det kontrollen gikk inn bak, snek jeg meg ut foran mens jeg veivet med en billett som var gått ut døgnet før. Puh, slapp unna der og!

Min siste hangover… Usj! Det er lenge siden jeg har følt meg så fæl som i går. Jeg fikk ikke sove om natten og var derfor helt ferdig da Kristinemor kom på besøk for vår ukentlige “pizzabakeren-søndagsdate”. Jeg sov fra klokken 20.00 til 09.30 i dag tidlig, og er enda helt ferdig. Puh. måtte det bli en stund til neste fest.

Slenger med Kristines nest-siste gullkorn også jeg… Dreper meg av den jenta.

Kristine: Kan du kjøpe ob for meg?

Meg: Haha! Du har søkt jobb på kondomeriet, også synes du det er flaut!?

Venninne: Ja, jeg kan godt selge sexleketøy jeg, men når jeg kjøper ob så føler jeg kassemannen ser på meg og tenker “den skal inn i dåsa hennes”.

Meg: Hahaha! Herregud Kristine!! Rosa eller blå!?

Hihi, håper dere liker disse innleggene! <3

Jeg ler meg ihvertfall ihjel når jeg skriver dem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg