Antrekk – 060615


Angret litt på at jeg ikke bare satte håret i en hestehale under denne lille antreksshoten. Jeg glemte at vi hadde fått storm her i dag! Hehe, jaja kjekt med litt hår i fjeset <3 Den knallblå kjolen jeg har tatt på meg for kvelden er splitter ny og fra H&M. Tror jeg betalte 299kroner for den. Synes den er så fin med blondedetaljene bak på ryggen. Skulle bare gått uten bh så de kom enda bedre frem. Jakken jeg har på meg er fra Zara, og pumpsene fra Michael Kors. Det er by-skoene sine det! Haha, finnes ikke mer behagelige sko.

Nå gleder jeg meg en hau til å hilse på guttaboys, kjærestene deres og selvfølgelig mine egne. Jeg tror ikke Daniel har hilst på verken Cathrine og Kristine, så det er vel på høy tid å gjøre noe med. Ønsker dere alle en fin lørdagskveld, så skrives vi igjen i morgen! Jeg tror jeg lar kamera ligge igjen hjemme, men jeg skal alltids komme på noe annet spennende å oppdatere dere med i morgen. Vi må blant annet ha en ny runde “Uken som gikk”! Det er jo blitt en fast søndagsspalte! Herlig å høre at så mange gleder seg til disse innleggene. <3

Kos dere så lenge! Nyt lørdagskvelden <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg