Energizing smoothie bowl

God lørdag alle sammen! Jeg startet dagen med en gåtur til butikken. Vi har fått strålende sol og 16 varmegrader her, så i dag var det faktisk ikke snakk om å ta buss. En friskere porsjon “smoothie bowl” sto på frokostmenyen, og til den måtte det handles inn litt frukt! Fy søren så DIGG. Bringebær og kokos er ingen dum kombinasjon… Dette kunne jeg spist både som frokost, lunch og dessert. Dere
bare lage den! <3

Både morgenen i dag og kvelden i går har gått til litt verdifull Marthe-tid. Jeg har bare kost meg hjemme alene i leiligheten, spist god mat, sett finalen i The Voice (Hurra for Yvonne!), lest inspirasjonsblader og slappet helt av. Kjempedeilig ettersom lørdagskvelden blir supersosial. <3 Jeg skal være hos Daniel klokken 18.00 i kveld, spise taco og kose meg med noen av både mine og hans venninner og kompiser. Tror det blir meget bra!

Oppskriften på den deilige frokosten min får dere under her. Her snakker vi bowl of goodness! Ville bare friste dere med enda litt flere matbilder før jeg hopper i finstasen og drar til Kristinemor for antrekksshoot.

Du trenger – 2 porsjoner: 1. 200g frossne bringebær 2. 1 dl kokosmelk 3. 1 banan 4. 1/2 mango 5. 2 ss honning 6. Kokosflak og friske bringebær som topping

Mos alt sammen i en blender og smak til med litt ekstra honning!

Ønsker dere en strålende lørdag <3 Nyt finværet dere som har fått det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg