Til Oslo for nye eventyr

Eventyr og jobb er vel samme greie når man er blogger? Hovedoppgaven min i morgen blir å traske rundt bassenget på Plaza, smile, være glad, og si noen replikker. Hihi, får ikke en stort bedre jobb enn det! Det er to spennende videoer av to helt forskjellige produkter som skal produseres, så hele morgendagen kommer til å gå til filming. Litt på Plaza, og litt på et kjøpesenter! Hihi, mer om det tenkte jeg å fortelle dere etterhvert <3

Nå sitter jeg på bussen jeg! Jeg rakk ikke å få innlegget klart før jeg dro, så nå sitter jeg og oppdaterer dere fra Sørlandsekspressen. Like greit å ta buss når nettet faktisk fungerer på dette transportmiddelet! Jeg får jo gjort en hel hau jeg på de fem timene det tar til hovedstaden. <3 Eneste problemet nå er at den deilige tomatsuppen jeg spiste til frokost har gjort meg latterlig tissetrengt. Jeg innbiller meg at jeg blir kvalm resten av reisen om jeg går på busstoalettet, så nå sitter jeg her og holder meg for harde livet. Hehehe, jeg vet, jeg vet. Det er ikke så synd på meg. Jeg skal manne meg opp og ta steget inn i kloakken… Snart. Vel, kanskje..

Ah, så spennende de neste par dagene blir! -Også gleder jeg meg selvfølgelig til å se bestis igjen. Jeg kommer frem rundt syv i kveld, og da flytter jeg rett inn hos Cathrine for natten. Det blir ikke mange timene jeg får sett henne, men noen timer er bedre enn ingenting <3 Håper dere har fått en fin start på både uken og måneden. Tenk, nå er det første JUNI! Smak litt på den du, om dagen din trenger en oppløftning! <3

Vi skrives fra Oslo da dere! Ha det fint så lenge <3

Kjolen jeg har på meg på bildene er fra Topshop.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg