Marthe Borge on Snapchat

Fy søren så mye mat jeg trykker i meg! Det er først når mine siste snaps skal oppsummeres, det går opp for meg hvor ofte jeg er ute og spiser med venninner eller Daniel. Kanskje litt
for ofte? Det blir jo ikke like spesielt med restaurantbesøk når man er ute på dem tre ganger i uken! Note to myself: Spis mer hjemme.

Det blir ihvertfall hjemme-middag på meg i kveld! Jeg hopper avgårde for middagskos hos Daniel så fort dere er oppdatert tenker jeg. <3 Det har ikke hendt all verdens siden sist, så jeg har ikke så fryktelig mye på hjertet i kveld, men jeg må ihvertfall få dele disse fristende mat-bildene med dere! Vel, og noen selfies. Høhø!

Kanskje jeg tar med kamera til Daniel i kveld? Vi får sjå, vi får sjå! Hvis ikke så får jeg finne på noe annet spennende å dele med dere i morgen. <3 Kos dere en hau i kveld! Jeg skal ihvertfall sørge for å holde dere oppdatert på snapchat! Følg meg gjerne om du ikke gjør det allerede: Martheborge heter jeg der.

Follow me on snapchat: Martheborge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg