Le Monde Tapas Bar

For en måte å ringe inn helgen på! Jeg møtte bestis på restauranten “Le Monde”  klokken 15.00 jeg i dag, for å oppdatere meg på livet med en god porsjon Tapas! Vi bestilte hver vår lunchfjøl, og fikk både scampi, kjøttboller, kylling, og tomatsalat.. Vel, og ja et glass rødvin. <3 Følte jeg måtte feire gladmeldingen Geir ringte for å fortelle meg om for et par dager siden.. Jeg får 16 000 igjen på skatten! Hurra <3 Det lønner seg visst å betale disse alt for høye forskuddsregningene! Hehehe, skal definitivt ikke kjefte mer på Geir.

En dessertfjøl måtte vi også slå til med denne fredagen. Det er jo ikke hver dag Cathrine er i byen! Herregud som jeg koser meg med den jenta. Heldigvis er det ikke lenge til jeg ser henne igjen nå. Kanskje reiser vi til og med sammen til Oslo på søndag! *Fingers crossed* Fem timer på buss ville ha gått en hel del raskere med bestis ved min side. <3

DSC_1232å¨pHvordan har deres fredag vært? Flere som sitter og ser The Voice? Daniel kom akkurat inn døren her, så så fort dere er oppdatert, skal jeg klappe igjen pcen, og bare storkose meg med han! For en start på helgen <3

Ønsker dere en alle tiders fredagskveld <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg