Smoothie bowl before workout

God morgen godtfolk! Aller først.. Så hyggelig å se at dere likte håret! Det er alltid litt spennende å få dommen fra dere, men stort sett er den jo bare god. <3 Jeg holder i grunn på å stupe her jeg sitter jeg! Jeg kom meg ikke i seng før 02.00 i går og da alarmen ringte klokken 07.00 i dag tidlig, var jeg så trøtt at jeg helst ville kaste opp. Hehe, jeg må ha mine syv, helst åtte timer om natten jeg, ellers fungerer jeg visst ikke.

Neida, det er klart jeg kom meg opp, og jammen fikk jeg dratt på butikken også. Jeg måtte jo handle inn til en bedre frokost! PT timen min med Sindre starter klokken 12.00 i dag, så jeg tenkte jeg innen den tid skulle fylle magen med noe sunt, næringsrikt, og godt. Hva passer vel bedre enn en bolle med smoothie da?

Også spist til en dose inspirasjon fra nyeste utgave av Shape Up! Klager ikke på livet nå <3 For en onsdag det skal bli! Planene for dagen er å trene ute i finværet, spise lunch sammen med Cathrine, oppdatere dere, og tilbringe kvelden med en syk mann. Daniel har blitt småforkjølet, så jeg tenkte jeg skulle verte han opp med litt te og kyllingssuppe <3 Dere må ha en super lille-lørdag. Ja, jeg liker å kalle onsdagen for lille-lørdag jeg. Oppskriften på frokosten min får dere under her. Den ble jammen både smakfull og mettende!

Til denne smoothiebollen trenger du: 1. En håndfull jordbær 2. En håndfull grønne druer 3. En neve havrecrunch frokostblanding 4. 2 ss honning 5. 200g frossne skogsbær 6. 2 ss vaniljekesam 7. 1/2 banan

Mos skogsbær, kesam, banan, honning, og frokostblanding i en blender. Tilsett gjerne en skvett juice også, for å få blenderen litt lettere i gang. Topp med druer og jordbær, og strø gjerne også over litt ekstra crunch.

Det var ukens både smoothie, og frokost-tips det!

Ønsk meg lykke til på trening. Så sees vi litt senere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg