Sunn og blond med Olaplex

Behandlingen er sponsetSjekk hvem som har blitt blond i dag da! Det er jammen ikke lenge siden jeg var mørk, og se på meg nå! Mihi, det føles helskjønt med en litt større forandring. Jeg er ikke fullt så lys som på bildet over her, (jeg står tross alt under et taklys) men de nederste resultatbildene er veldig nære fargen i virkeligheten. <3 Ah, så fornøyd jeg er! -Og til tross for at vi nå i flere omganger har stripet håret med blekemiddel, føles det fremdeles sunt! Årsaken til det ser dere på bildet under her. Dette “Olaplex” produktet er noe av det mest geniale som finnes. Dere har kanskje allerede hørt om det? Det er jo alt blitt superpopulært verden over.

Olaplex er en salongbehandling som utføres i tre steg. Enten som en kurbehandling, eller som en “add on treatment” til din fargebehandling. Det som skjer er at del 1 av produktet blandes inn i fargen og beskytter håret mot å bli på langt nær så slitt som det ellers ville ha blitt. Kanskje spesielt av bleking! Olaplex beskytter nemlig disulfidbindingene som vanligvis løses opp av farging og lysningsbehandling. Del 2 påføres i vasken, og skal virke 15 minutt etter at fargen er skylt ut, og del 3 er en kur som du vil få med hjem for å ivareta håret og opprettholde det friske resultatet. Det høres kanskje for godt ut til å være sant? Vel, det er en grunn til at alle frisørsalongene kaster seg over produktet. Bare søk opp #olaplex på instagram, så får dere opp en hau av bilder! Det er virkelig helt genialt for oss som vil gå fra mørk til lys raskest mulig, uten å miste hele håret.

Ellers har jeg som vanlig fått på Hairtalk sitt tapeextentions. Altså, det finnes ikke noe bedre alternativ til forlengelse av hår. Jeg kan krølle det, eller ha det rett, og det er akkurat like fint. -Og jeg kan sette opp håret uten at noe som helst vises. Jeg har testet Hairtalk i halvannet år nå, og uansett hvilken hårfarge jeg går for, klarer Marianne på første forsøk å bestille inn farger som glir rett inn i mitt.. <3 Jeg blir like forbauset hver eneste gang. Resultatet etter dagens besøk ser dere under her! Jeg vet ikke med dere, men jeg elsker det.. Det er blitt mye lysere, og likevel ser det bare superfriskt ut!? Nå kan sommeren bare komme!

Nå, hva synes dere? <3 Likte dere fargen?

Dere kan også booke time hos Komponisten HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg