Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Helgen har vært utrolig bra! Jeg har fått litt av alt bortsett fra Daniel, men nå får jeg jo han også på besøk hvert øyeblikk! Wihuu <3 Jeg hadde Kristinemor og hundene på lunchbesøk fredag formiddag, dro på lunchdate med Kristina lørdag morgen og avsluttet gårsdagen med en aldri så liten fest! Onsdagenskvelden med Daniel var også helt upåklagelig, og det samme var møte med pusungene til Kristine. De må jeg dra på besøk til flere ganger. Kjenner et lite savn allerede. <3

Ukens innkjøp… Min nye, lilla potteplante! Awww, har dere sett så fin!? <3

Passet perfekt ved møblene i hagen. <3

Ukens latter…

Helt klart tirsdagens møte med Geir. Jeg hadde akkurat fått lønn og hvinte av glede da vi sammen logget oss inn i nettbanken. 2 minutt varte gleden… “Du skal betale 45 000 i skatt og moms Marthe”, sier Geir og tar frem forskuddskattregningen. “Åh, herregud er det den måneden, sier jeg” og lar Geir signere med bankbrikken… Å se så mye av pengene forsvinne igjen fra konto så fort, gjorde meg så sint at jeg satte i gang en kjeftepreken på Geir. Haha! Stakkars mann.. Som om det er hans feil at jeg betaler forskuddsskatt. Selvfølgelig ville jeg ikke hatt det på noe annen måte, men akkurat der og da var jeg bare forberedt på å bruke pengene på litt morsommere ting. Hehehe, huff. Jeg verken skrek eller hevde stemmen, men det illsinte blikket mitt gjorde at Geir bokstavelig talt satte og skalv på hendene resten av møte. Åå <3 Jeg ler meg ihjel.

Geir: Men hvorfor må du bruke så mye penger på klær?

Marhte: Fordi jeg må ha noe nytt til månedens antrekksbilder!!

Geir: Kan du ikke bare poste gamle antrekk om igjen? Det er ingen som merker det vel!

Marthe: Herregud Geir…

God stemning på Viego regnskapsbyrå <3 <3 <3

Ukens nedtur… Hmm, at jeg verken har fått trent bra nok eller spist sunt nok. Jeg er ikke sånn superopptatt av å spise så forbaska sunt hele tiden, men en pose pops, smash eller godt og blandet om dagen, synes jeg liksom heller ikke er greit. -Men sånn har altså denne uken vært! Heldigvis starter en ny uke i morgen, og den skal bli en hel del bedre.

Ukens middag… Torsk med pasta, paprikasaus og chorizotopping!

Ukens cravings… Hvite sko. Jeg får dem ikke ut av hodet.. Jeg et på jakt etter et perfekt par hvite joggesko til hverdagsbruk, og jeg er på jakt etter et perfekt par hvite sandaler med skinnreim rundt ankelen. Jeg MÅ ha begge deler, og det helst før sommeren setter i gang!

Det var min uke! Hvordan har deres vært? <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg