En idyllisk start på helgen

Åh, jeg vet ikke med dere, men jeg får skikkelig sommerfølelse av disse bildene! Jeg kjøpte meg en søt, lilla potteplante på butikken i dag, og vips så ble stuen min plutselig kjempegrønn! Herregud så fint. Blomster er helt klart undervurdert… Denne skal riktignok egentlig stå utenfor ved hagemøblene, men ettersom Kristine og jeg kjørte fotoshoot under lunchen i dag, valgte jeg å la den stå som pynt på stuebordet. Hihi. På menyen sto tortillapizza med kjøttboller, pesto, ruccolasalat og parmesanost. Mm! Diggere fredagslunch finnes ikke!

Hva er planen nå? Jo, jeg skal gjøre meg klar for en rolig kveld med hundene og tven. <3 Jeg er vel ikke den eneste som skal se The Voice!? Jeg tenkte jeg skulle sitte og nyte meg i halvannen time nå, før jeg hopper i treningstøyet og tar meg en joggetur i duskregnet. Jeg har nemlig funnet ut at det er perfekt å legge joggeturen i pausen mellom syngingen og resultatene! Nyhetene og været er jo ikke like viktig.. Høhø!

Oppskriften på denne deilige pizzaen har jeg delt med dere flere ganger før. Dere finner den blant annet HER. Det er jo så enkelt som å kjøpe ferdige pizza-tortillalefser og dekke dem med det du liker aller best.

Internett har jeg også fått tilbake, så nå er det bare fryd og gammen her! Nei, til tross for litt grått vær, har jeg fått tidenes gladfredag. Håper dere har fått det samme, for det er jeg rimelig sikker på at dere fortjener.<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg