@martheborge on instagram

Hehehe, jeg dæver av bildet øverst til høyre her. “Kom igjen Diesel.. Jeg vet du vil!” Kan ikke skjønne at dyrene går lei… God morgen forresten! Og god helg! Wihuuu, endelig kan jeg si
det også. Jeg våknet opp uten internett i leiligheten jeg, så nå blogger jeg med mobilnettet så lenge. Ja, jeg har nylig lært meg at man kan dele mobilnettet på pcen.. Er det litt tragisk? Hehe, huff jeg skulle kanskje ikke sagt det høyt. Jaja, jeg kan ikke annet enn å juble jeg.. Mine hysteriske ingen-nett-anfall er ikke lengre en del av hverdagen! <3

Her får dere mine siste instaoppdateringer oppsummert i et collage! Litt fra Portugal, og litt fra heimen. <3 Jeg får snart bestis på besøk jeg! Heldige meg. Tenkte jeg skulle starte helgen med å gå en lengre tur med hundene før Kristinemor og jeg spiser en bedre lunch sammen. Hun og meg altså. Jeg blir aldri lei…

Hva har dere for noe spennende på helgeplanen? Min er ikke spikret riktig enda, men morgendagen ser ihvertfall ut til å være rimelig fylt opp med både blogging, en lunchdate med min blogg-soulmate Andersen, og vinkveld med ost og kjeks! Ah, det skal bli så bra! Dessuten melder yr stor sol og hele 15 varmegrader i morgen. Kjenner jeg blir sjeleglad bare av å skrive det. Måtte dere alle få en knallstart på helgen <3

Vi sees litt senere i dag. <3

@martheborge på instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg