Hils på min nye PT!

Si hei til min nye PT! Jeg ler meg ihjel. Magnus har fullt opp med kunder og jobb om dagen, så like før Portugalreisen min, bestemte vi oss altså for at Sindre skulle ta over! Noen av dere kjenner han kanskje igjen som crossfitpappa? Dere som følger han både på instagram og snapchat vet allerede alt om hvor genial han er. Jeg sitter hjemme og ler så jeg griner når jeg åpner disse mystory snappene.. @crossfitpappa er mannen som må følges for en deilig dose hverdagshumor! Bildene over og under her gir kanskje en liten smakebit…

Sindre: “Du har akkurat landet på flyplassen fra Portugal, og Daniel står og venter på deg. Du ser han, legger deg ned på alle fire, og kryper bortover med et blikk av begjær”.

Hahaha! -Og slik tar man øvelsen “Bearcrawling” til et nytt, morsommere nivå! Hehe, behøver ikke ta sit-ups for å få ømme magemuskler med Sindre. Jeg dæver av latter. Første del av økta fikk jeg øvd litt på pullups. Jeg er ikke så sterk i denne øvelsen, og kom dermed med ønsket om å få øve meg litt bedre! -Så da ble det litt teknikktrening før han kjørte en liten test på meg. Bare for å få et bedre inntrykk av hvilken form jeg var i.

Slik så testen ut:

10 burpees

20 meter walking lunges

10 push-ups

20 meter jump

10 pull-ups med grønn strikk

20 meter bearcrawl

10 airsquat

20 meter reverse bearcrawl

10 jump squat

20 meter løp

10 burpees

Kanskje dere får lyst til å prøve det ut selv? Det er om å gjøre å gi absolutt alt hele veien, og bli ferdig fortest mulig. Doble gjerne avstanden og repetisjonen av øvelsene for å få det enda litt tøffere!

Sindre har forresten også en blogg som han ukentlig oppdaterer med både inspirasjon i treningsveien og matveien! Vel, og selvsagt med en god dose humor fra hverdagslivet som brannmann og tobarnspappa. Ah… Jeg ler og ler. Tror jeg skal ha det rimelig moro på trening fremover!

Bloggen hans finner dere HER. @crossfitpappa på snap!

Er det noen av dere som følger han allerede?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg