Been busy surfing!

Reisen er sponset

Okei, nå kan jeg dra hjem lykkelig. Jeg har fått surfet, og reisen er herved fullkommen! Jeg kan faktisk ikke engang beskrive hvor gøy jeg synes dette er.. Det begynte å nærme seg hele ti måneder siden sist jeg sto på brettet, og likevel gikk det i dag som en lek! Ihvertfall nesten. Forholdene var nærmest perfekte og de flinke instruktørene sørget for at omtrent alle klarte å ri minst èn bølge hver. Å surfe er moro uansett om man klarer det eller ikke, men den følelsen som strømmer gjennom kroppen når du står oppreist på brettet og balanserer på havet.. Altså, den er bare ubeskrivelig. Timene i bølgene kan ikke sammenlignes med noe annet. <3

Her kommer et laangt bildedryss fra fredagsmorgenen i Ericeira! Vi startet timen med en padlekonkurranse i elva vi testet “stand up paddle” på i går, og etter en god runde oppvarming fikk vi endelig prøve oss på bølgene. De virkelig kule bildene av de proffe  surferne lengre ute, er faktisk stjelt fra den ene roomien min! Jeg har bodd sammen med to jenter og en gutt hele uken, og “Sturla” som han heter, sendte over noen kule bilder av han og kompisene i går. -Så jeg skulle ha enda mer stoff til surf-innlegget mitt! Kjempesnilt!

Ganske snaisen i våtdrakt, eller hva? Hehehe! Jeg må bare sende en stor takk til både Shape Up, og Lapoint for at jeg har fått lov til å være med på dette. Jeg har storkost meg gjennom hele oppholdet, og jeg er så takknemlig! Heldigvis har jeg enda helgen igjen her nede, og den skal nytes. Lunchen er akkurat inntatt, og så fort dere er oppdatert drar jeg ut til resten av gjengen for dagens første crossfitøkt. Det blir bra! <3

Hihi! Du vet det blir en bra surf når Snickers preger brettet.

Får dere ikke bare lyst til å hive dere på surfeferie nå?!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg