Swim your worries away

Reisen er sponset

God dag fra bassengkanten! Gjett om det var digg å legge seg her etter en morgenjogg på toppen av klippene i Ericeira. Jeg er så sint på meg selv for at jeg ikke tok med kamera på løpeturen, for det var så nydelig! Definitivt de fineste omgivelsene jeg har løpt i noen sinne. <3 Foredrag om mentaltrening har vi også fått i dag! Servert av selveste PT Pia. -Og selvsagt ute på marka i solen. Nei, denne torsdagen har så langt vært både lærerik, sprek og fin, og enda finere skal den bli nå som vi straks er på vei ned til elva for stand up paddle! GUD som jeg gleder meg. Jeg har allerede hoppet i bikinitruse og sportsbh, og har store planer om å bli brun samtidig som jeg står på brettet, padler og bare nyter omgivelsene. <3 Kamera blir selvsagt med!

Jeg ville i grunn bare innom for å ønske dere en bra dag! Vel, og dele noen fristebilder fra gode og varme Portugal. Her skinner solen som bare det! Jeg tror faktisk dette er varmeste dag hittil. DEILIG <3

Ligger selvsagt og leser nyeste utgave av Shape Up på tur! Hva ellers!? Jeg har lagt min elsk på artikkelen om “hvordan trene til å kunne nå mila på 55 minutt”. Et av mine store treningsmål er om dagen å bli flinkere til å løpe. Forbedre kondisjonen og rett og slett bare bli glad i denne typen trening også! Ah, kjenner denne uken har gjort meg supermotivert til å sette i gang. Daniel har bare med å bli med meg på løpetur når jeg kommer hjem! <3

Er det ikke flott? For et surfeparadis Lapoint har skaffet seg her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg