Uken som gikk…

Ukens latter… Daniel og jeg dro for å handle inn til dagens bloggoppskrift i går, og som vanlig skulle jeg til å kjøpe en hel busk sitronmelisse for å pynte desserten med
ett blad. -Men denne gang satte økonomiske Daniel foten ned, rev av et blad og gjemte det i basilikumbusken som jeg også hadde lagt i handlekurven. Herregud, som jeg lo. Følte meg rimelig rebelsk der jeg sto i kassa og lurte med et ekstra buskblad.

Ukens opptur.. Jeg har hatt nok en helt fantastisk uke, men her tror jeg at jeg må si onsdagen. Dagen var bare gjennomført bra med besøk hos både Minste Auds, og Geir, og da kvelden kom og Andrea, kollegaen hennes og jeg dro ut for tapas og vin, var alt bare perfekt. Alle turene med Diesel, timene med Kristinemor på besøk, og selvfølgelig, kveldene med Daniel har også vært upåklagelige <3 I skrivende stund sitter bestis og jeg og trykker i oss pizzabakeren-pizza mens vi venter på kveldens episode av 71 grader nord. *GLIS*

Ukens nedtur… Hmm.. Jeg har virkelig ikke hatt noen nedtur denne uken heller, men det var ikke så hyggelig å våkne til en krypende flått ved siden av hodeputa mi i dag tidlig. Sånn går det når du lar hunden sove i senga. Hehe, det føles latterlig bra å ikke ha noe bedre å komme med under “ukens nedtur”. Tipper alt går galt under reisen i morgen. Alt kan vel ikke gå min vei hele tiden?

Ukens gullkorn… Jeg er så dårlig til å huske på alle gullkornene! Det er så synd, for jeg har jo sånne blondine-gullkorn hver eneste dag.. Jaja, jeg kan ta med et fra i går kveld.

Marthe: Åå jeg har så lyst til å se den apefilmen Hongkong!

Daniel: King Kong? Hongkong er en by i Kina..

Ukens sang… Stille vann av Yvonne Nordvik Sivertsen. Jeg hørte versjonen hennes da hun for første gang sang på The Voice, og den siste uken har jeg bare måttet høre den om og om igjen. Så vanvittig fin!

Ukens innkjøp… Shortsen og sandalene jeg kjøpte på Vero Moda tidligere i uken. Kanskje spesielt sandalene. Åh, falt pladask! Gjett om de skal bli mye brukt den neste uken.

Ukens cravings… Sushi. Helt klart… Jeg har hatt tre sushimåltid denne uken! Jeg klarer ikke å stå imot når sushirestauranten ligger rett over buss-stoppet hjem fra byen. Som regel er det minst 10 minutt til bussen min går, og da passer det perfekt å stikke innom for å hente med litt lunch!

Håper deres uke har vært like bra!

Ah, nå er jeg så spent på hva den neste vil bringe <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg