Sånn går no dagan…

Det ble en skikkelig kosekveld på meg i går! Jeg hadde store planer om å fullføre pakkeprosjektet mitt, men akkurat i det jeg skulle til å reise meg fra sofaen, begynte en skikkelig spennende familiefilm på tv 2! -Så da ble jeg heller sittende og titte på den til nærmere midnatt. Hoho! Manglet bare familien da, så ville kvelden ha vært perfekt. <3 Planen var i utgangspunktet å reise til Portugal allerede i morgen tidlig, men nå ser det ut til at jeg drar mandag i stedet! Kanskje like greit, så får jeg litt bedre tid til å lage et system av “systemet” jeg har lagt på stuegulvet. Pleier ikke dere også å strø klærene utover gulvet før dere putter dem i kofferten?

Hoho, jeg liker å tro at oversikten da blir mye mye bedre. Litt blogg-ingredienser har jeg også rukket å kjøpe inn denne lørdagen, så i morgen har dere en sunn sjokoladeis-oppskrift i vente! Resten av dagen tenkte jeg bare å bruke på en kjekk mann. Han har kommet på besøk for å hjelpe meg med å kaste noen paller, så til gjengjeld får jeg om noen timer, servere oss noe godt! Ønsker dere alle en kjempefin lørdag!

Det skal vi ha! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg