My latest snaps!

Jeg er blitt helt VILL på snapchat! Hoho, det er så gøy! Spesielt når det skjer noe spennende i hverdagen, og de siste ukene føler jeg virkelig det har hendt noe til enhver tid. <3 Det er ikke alltid jeg tar opp kamera for å knipse bloggbilder på restaurant, i møte med Geir, på tur med venninner, eller på date med Daniel, men det er ytterst få “happenings” som slipper unna mystorien! Følg meg gjerne om du ikke allerede gjør det.

Diesel og jeg dro ut på en 6 kilometers løpetur like etter at dere var oppdatert, og nå sitter jeg sprikkmett etter en tallerken pasta carbonara, og venter på at The Voice skal starte. Det er nesten bedre enn Biggest Loser det! Jeg er vel ikke alene om å heie på de flinke artistene i kveld? Kanskje jeg til og med går løs på prosjekt “montering av kommode” senere? Nja…. Det er jo bare to måneder siden jeg kjøpte den. Den kan stå umontert i esken en måned til. Høhø! Jeg vet jeg er håpløs, men det er jammen Ikeainstruksene og.

Nå skal jeg først og fremst bare ringe helgen inn, og kose meg skikkelig! Det håper jeg dere og skal. Supertakknemlig for at dere stikker innom her hver eneste dag. Virkelig. Uten dere ville aldri hverdagen vært fylt med så mye moro <3 GOD HELG til dere alle!

@martheborge heter jeg på snap! Følg, følg, følg <3

Er det noe dere kunne ønske å se mer/mindre av på snapchat?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg