Ny runde – Bestis svarer!

Jeg har lenge gått og fundert på om jeg skulle kjøre i gang en ny runde “Bestis svarer”. Innleggene som Annika og Kristine sto for forrige gang, ble så godt tatt imot! -Og når jeg er så heldig å ha enda flere bestevenninner på lur, kan jeg jo ikke dy meg.. Jeg håper dere er klare for å sende inn noen morsomme spørsmål, for denne gang er det Andrea og Cathrine som har fått ansvaret for svaringen! Hihi, jeg må si jeg er litt bekymret. Andrea er bare så forbaska ærlig! Jeg er redd den dama plukker seg ut det verste av det verste både av historier og bilder. Heh! Jaja, det er vel det dere vil ha. <3 En blogger kommer ikke langt uten å by litt på seg selv! Hiv inn spørsmålene under her, og husk: jo bedre spørsmålene er, jo bedre blir svarene. <3

Jeg lar spørsmålene deres tikke inn over helgen!

Så svarer jentene dere i løpet av neste uke <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg