Wining and dining wednesday



Hjeeelp, for en kveld jeg hadde i går! Jeg er så glad for at Andrea kom med det geniale forslaget å teste ut byens tapasrestaurant. Jeg tror faktisk jeg vil påstå at dette så langt har vært årets beste måltid! Tapas er helt klart undervurdert. Hele tre timer satte vi på restauranten La Monde, skravlet, drakk en flaske rødvin og nøt en rekke smakfulle retter. Vi bestemte oss for å virkelig bare bestille alt vi hadde lyst på, og vips der satte vi med både kamskjell, blåskjell, scampi, ørret, indrefilèt, carpaccio, og kjøttboller foran oss.. Vel og brød, baconsurrede dadler, aspargesbønner, tomatsalat og parmaskinke… Heh, skal det være så skal det være! Hver eneste bit gikk ned, og da tapasfjøla var tømt, bestilte vi en ny, dessertfjøl med litt kaffe og frukt-te til.. Foråsidetsånn. Det var like før jeg trillet hjem.. Den desserten der kunne jeg trykket i meg hele dagen.

Skal dere til Kristiansand i nærmeste fremtid så må dere ta turen til Le Monde midt i Markens gate. For en mat! Jeg var ikke hjemme før halv tolv i går kveld, og da sluknet jeg samme minutt som hode traff puta.

Gårsdagen ble definitivt den beste onsdagen på lenge, men denne torsdagen har heller ikke vært så verst. Jeg startet dagen med en 8 kilometers løpetur klokken 09.00 om morgenen, og tok selvsagt med meg hunden på ferden. Så fort jeg var kommet hjem, kom kristinemor på frokostbesøk, og nå sitter jeg i sofaen og oppdaterer dere! Her tenker jeg å sitte i noen timer til, før jeg fortsetter på prosjekt “pakke koffert”, og gjør meg klar til kvelden. Da er det nemlig Daniel, og bare Daniel som står på planen min. Gjett om det gleder meg!? <3

Tusen takk for tidenes kveld jenter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg