Teaser video – nude photoshoot!

Endelig har jeg fått lov til å dele litt mer av det spennende oppdraget jeg var på i Helsinki for et par uker siden. Jeg har rett og slett vært så heldig å få ta del i en fotoshoot! En fotoshoot som besto av både bilder og videosnutter. Første får dere under her, mens hovedvideoen vil komme med noen bilder senere. Håper dere liker det. <3 Jeg har ikke sett det ferdige resultatet selv enda, så jeg må si jeg er både spent og redd. Hoho! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så forbaska redd for video, men det kommer vel bare av at jeg ikke er vandt med det. Øvelse gjør mester! Det var ihvertfall helt vanvittig moro å få være med. <3

https://www.youtube.com/watch?v=987u11KIdTA&feature=youtu.be

Temaet er som dere ser “Dare to go nude”!

Noen som vil gjette hva hovedvideoen dreier seg om?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg