Portugal, here i come!

Reisen er sponset

Ååå, nå er jeg så fornøyd! Endelig skal jeg få reise til varmere strøk igjen. Det føles som et år siden sist, og jammen er det ikke så langt unna heller. 3 mai drar jeg og 40(!) andre treningsglade jenter på bootcamp i Ericeira, Portugal. Reisen er i samarbeid med både Shape Up og Lapoint, og inkluderer hele syv dager på campen, med surfetimer, yogatimer, crossfitøkter og intervalltrening i portugals idylliske naturomgivelser. Høres ikke det fantastisk ut? Jeg skal starte dagen med en yogatime før frokost, fortsette morgenen med enda mer trening, og restituere litt på solsengen før jeg hiver meg på surfebrettet! Hihi. Tre supre trenere vil også være tilstedet for å guide og veilede oss gjennom hele uken. He-rre-gud, så gøy det skal bli! <3

Jeg har som mange av dere allerede vet, reist på surfecamp med Lapoint tidligere, men jeg har aldri vært på noe treningsreise! Nå er jeg jo på ingen måte i toppform, men det tror jeg ikke gjør noe som helst. Campen er både for de som akkurat har kommet i gang, og for de som lenge har trent godt og jevnlig. Målet mitt er rett og slett bare å bli mer motivert enn noen sinne, ha det GØY, og bli kjent med litt nye mennesker! <3

Kunne du tenke deg å melde deg på dette? Det er fremdeles ledig plass på campen samme uke som jeg vil være der. Les gjerne litt mer om reisen HER. Jeg gleder meg ihvertfall halvt ihjel til å blogge fra Portugal! Tenk det er bare 9 dager til avreise. Nå kan jeg være glad jeg brukte påska på å kjøpe bikinier!

Er det noen av dere som allerede har booket dere på? Hihi.

Det ville jo ha vært supergøy å bli kjent med noen lesere på tur!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg