Torsdagskvelden i et bildedryss


Hallo og god helg dere! Her får dere en smakebit på hvilken herlig gjeng jeg tilbrakte torsdagskvelden med. Jeg koste meg sånn at jeg nesten glemte bort hele bildeknipsingen! Heh, da har bloggeren det jammen gøy. Annika og jeg ankom i halv ni tiden, og fikk nesten ikke kommet inn døra før både goodiebags og vinglass ble servert oss av de fine Sobazaarjentene. For noen herlige folk. Både de ansatte hos Moods, damene fra Sobazaar, bloggerne og alle de andre besøkende. Etter to timer med mingling, bildeknipsing, drikkeleker og kos, tok vi turen videre på utestedet Tollboden, hvor bord var blitt reservert med enda mer champagne.

Det er så sjeldent jeg er ute om torsdagen at jeg i dag sitter med tidens søndagsfølelse. Da er det herlig å tenke på at helgen ikke engang har begynt! Planene for dagen er enda ikke spikret, men det blir nok en roligere kveld med The Voice på tvskjermen. Kanskje til og med med tomatsuppe til! Hihi, det er min store dagen derpå craving det… Ellers har jeg klart å miste nok en mobil-lader, så nå skal jeg straks hoppe avgårde til byen for å kjøpe meg en ny. Jeg har vært uten strøm i tre timer, og føler meg allerede hjelpesløs..

Hvordan var deres torsdagskveld?

Håper dere får en knallstart på helgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg