Frelst av Moods of Norway



Det er ikke hver dag man får traske inn på Moods of Norway og plukke seg ut klær for mange tusen kroner. Himmel, så heldig jeg er. Jeg fikk rett og slett lov til å velge meg ut et helt antrekk denne onsdagen! Som jeg nevnte i dag tidlig, skal Sobazaar og Moods ha fest her i Kristiansand i morgen kveld, og dette har min kjære Annika, og jeg fått lov til å ta del i. -Og ikke nok med det! Jeg har akkurat tatt over hele instagramkontoen til Moods of Noway, så de neste 24 timene er det denne frøkna som styrer oppdateringene på @moodsofnorway <3 Følg gjerne! Jeg kommer nok til å dele flere morsomme bilder under morgendagens fest!

Her får dere en sniktitt på det jeg plukket meg ut i dag. Denne knalloransje jakken er noe av det råeste jeg har sett. Den var bare dødskul på! -Og fargene på skoene da…. Skjørtet og skjorta tenkte jeg faktisk å bære på festen! Jeg får vise dere noen bilder av antrekket på, om vi får enda en dag med sol i morgen. <3

Ser dere noe dere liker?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg