Stay dry with Helly Hansen

Annonse

God kveld alle sammen! Det er nesten synd at værmeldingen i Kristiansand melder sol i en hel uke fremover, for nå har Borge ENDELIG blitt eier av en regnjakke! -Og ikke hvilken som helst regnjakke heller. Denne splitter nye Helly Hansen varianten kom i postkassen min på tirsdag, og til tross for at vi hadde sol, tok jeg den i bruk med det samme. Var den ikke søt? Åh, den er jo til å spise opp? Så jentene og søt! Jakken finnes i hele syv mønstre og farger, men jeg falt altså pladask for akkurat denne.

Modellen på jakken heter W Lyness Coat Farge Red Check, og fås vanligvis kjøpt for 1299kroner i alle G-sport butikker. -Meeen nå får dere den på kampanjepris for 999kr HER Jeg har min jakke i XS, og denne sitter som et skudd, så jeg vil si at jakken verken er stor eller liten i størrelsen. <3 Så vet dere det!

Jakkens favorittegenskaper:

♥ Den er vanntett, vindtett, og ventilerende.

♥ Den er fôret for komfort, og er hurtigtørkende.

♥ Den har slitesterk vannavisende behandling (DWR)

♥ Den har helforseglede sømmer, og både trykk-knapper og glidelås.

♥ Den har to lags materiale, med Helly Tech Protection.

#Weloverain konkurranse:

Laster du opp et bilde av deg selv på instagram utendørs i regnvær, husk å hashtag bildet med #weloverain, og #gsportnorge – da er du nemlig med i trekningen av å vinne en opplevelsestur til Norges mest regnfulle by, Bergen 16-20 september! -Og om du ikke skulle stikke av med akkurat hovedpremien, så får du i tillegg muligheten til å vinne Helly Hansen jakken jeg har på meg! Alle bilde-bidrag vil vises HER, og de bildene som får flest likes i løpet av uken, vinner! Mihi. Vinnerne publiseres HER

Det finnes ikke dårlig vær jenter, bare dårlige klær! Mihi.

Lykke til alle sammen. <3 Likte dere forresten jakken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg