HAPPY B-DAY!!


For en fin gjeng vi var i Malene og Tinas bursdag i går! Stua var dekket med ballonger, og på kjøkkenet sto det intet mindre enn tre kaker og ventet på oss. Mmm! -Så var det så kos å endelig få tatt med Daniel også! (Eller Mr. Handsome, som jentene kaller han.) Han kommer jo overens med alt og alle, så at han ville passe inn var jeg aldri i tvil om. <3 Vi skravlet, drakk og koste oss i hele fem timer før Daniel og jeg (kjipe som vi er) gikk hjem og la oss mens resten dro på byen. Hehehe! Jaja, nå sitter vi både uthvilte og glade hjemme i Daniels stue, klare for å nyte en time eller to på verandaen. Vi har jo fått sytten varmegrader her i dag!

Det ble knipset litt med kameraet mitt i går. Ler meg ihjel av bilde under her. Annika fikk et plutselig intenst hat mot Daniel da han presterte å si at han ikke kunne fordra katter. Jeg hadde helt glemt å advare han om at bestis var Norges største kattefan <3 Hehehe. Det gikk heldigvis godt. Jeg tror ihvertfall de ble enige om å være uenige.

Takk for en helt SUPER kveld! <3

Håper bursdagsbarna koste seg like mye som meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg