Fredagens innkjøp!


God helg godtfolk! Har dere det bra? Jeg har det ihvertfall helt strålende. Gårsdagens date var alle tiders.
Som jeg koste meg! En time før Daniel kom for å plukke meg opp, fikk jeg en spontan idè om å gå på sushirestauranten “Asylum” for middag, så da tok vi en tur innom der før vi fortsatte kvelden med fire runder bowling. Tror dere jeg vant eller? Høhø… Jeg har vel allerede avslørt hvor knust jeg ble på snapchat.

JAJA, heldigvis er jeg ingen dårlig taper <3 -Men litt trøsteshopping måtte til da jeg våknet denne fredagsmorgenen. Hehe, neida jeg skulle egentlig bare til byen for å kjøpe bursdagsgave til i morgen, men så klarte jeg jo pokkeren ikke å holde meg unna verken H&m eller Bianco.. To butikker gikk jeg innom, og hjem dro jeg med meg to nye kjoler, to par sko, litt undertøy, smykker og dill… Selvbeherskelse lenge leve.

Her får dere i det minste en sniktitt på det som fikk bli med hjem! Kjolene kjøpte jeg altså på H&M i voksenavdelingen for rundt 249/299kr. Jeg har allerede kastet prislappene. Det ser ut som to helt vanlige A4 kjoler ikke sant? Vel, de var helt råe på begge to! Kanskje spesielt den gule og blå. Det er akkurat denne typen plagg jeg er på jakt etter om dagen. Sommerslige kjoler i sterke farger og morsomme mønster. <3 Tenkte jeg skulle bære den i morgen kveld, så da skal jeg se å få knipset noen bilder til dere!

Skoene er fra Bianco og kostet 499/599kr.. Jeg vet jeg har etthundreognittifire par sorte hæler fra før (overdrivelse lenge leve), men jeg kunne ikke dy meg da jeg så disse diamantsandalene. Et par flate sko bestemte jeg meg og for å ta med hjem, og da sto det mellom paret under i sort og i hvit. Det er jo superpopulært med hvite sko om dagen, men så vet jeg jo at mine ikke ville vært hvite lengre enn en uke..

-Så da ble det sort da! Hva synes dere? Noe her som fristet?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg