Throwback thursday

åöjnikmNå er det nøyaktig to år siden jeg satte sammen alle disse antrekkene, og jeg husker klærene som om jeg bar dem i går. Mesteparten av det har jeg solgt unna på klessalgene som Kristina Andersen og jeg kjørte en gang i tiden, men noe har jeg heldigvis enda i skapet. Husker dere alle disse antrekkspostene? Eller er det noen som har glidd forbi? Jeg gleder meg bare noe helt vanvittig til sommer når jeg ser tilbake på alle disse skjørt-antrekkene. Heldigvis er vi nå i midten av april, og da bør det pokkeren ikke være lenge igjen.

Vi kan i det minste starte på sommergarderoben nå! Jeg håper butikkene i nærmeste fremtid vil fylles med mye mer farger. Jeg kjenner ihvertfall at jeg er dritlei av duse pastellfarger. I sommer vil jeg traske rundt i gule kjoler, oransje jumpsuits, havblå topper, og knallfargede mønster! Finnes det noe lekrere til sommerbrun hud? Hvorfor kan ikke bare jeg få bestemme hva som skal selges i butikkene i år? Hehe!

Her får dere et lengre throwback-bildedryss fra april 2013. Håper det gir dere litt sommerstemning! Nå skal jeg hive meg i dusjen og gjøre meg klar for date. Daniel kommer og plukket meg opp om et par timer, og da er det klart for bowling! Hoho, kjenner jeg grugleder meg litt. Med mindre nybegynnerflaksen tar helt på vei, har jeg på følelsen at jeg skal bli Knust i kveld. Ja, med stor K. Neeeeida, selvfølgelig vinner jeg!!

Hah! Dere får ihvertfall ønske meg masse lykke til. <3

Så lover jeg å oppdatere dere på hvordan det går på snap.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg