Sore today, strong tomorrow

Klærene mine er sponset (adlinks)

Åh, nå er jeg helt dau jeg. Det er skremmende hvor lite som skal til før formen synker til bunnen igjen. Det er mer eller mindre nøyaktig en måned siden mitt forrige garasjebesøk, og i dag gjorde de enkleste bokse-øvelsene meg kvalm. Æsj altså! Det første jeg gjorde da jeg kom hjem fra ukens PT time var å ta meg en powernap, og nå kjenner jeg at jeg egentlig bare har lyst til å hive meg på senga for å ta enda en.

ALDRI skal jeg ha en så lang treningsfri pause igjen. Det gjør så vondt å skulle starte på fra bunnen igjen, hvor kroppen føles tung og kondisjonen er ikke-eksisterende. Jeg har de siste ukene løpt utendørs, og kjørt styrke hjemme i stua, men jeg skjønner jo nå at dette på ingen måte har vært godt nok. Jeg er bare alt for snill med meg selv når jeg trener på egenhånd. I dag var jeg like sprek som en rusten åttiåring, og det må i tillegg være årets underdrivelse. Jaja Borge, på tide å slutte å klage, og heller gjøre noe med saken! <3

Takk og lov for at jeg har Magnus og garasjen, som jeg kan hoppe innom akkurat når jeg vil, og få unnagjort en ordentlig styrkeøkt. Dere som har fulgt meg en stund husker kanskje også at Magnus og Matthew i fjor sommer arrangerte gratis fellestreninger utendørs hver eneste søndag? Vel, nå starter de opp igjen, men for at ingen skal kunne skylde på “fyllesyken” søndagen ofte medbringer, kjøres treningene nå om lørdagene klokken 12.00. Hihi! Skulle du få lyst til å ta med kjæresten, eller venninnen for å prøve ut crossfit, ta turen ut til Narviga lørdag 25 april, klokken 12.00. Tror det blir supergøy!

Tenkte bare å starte dagen med å dele noen snapshots fra morgenen min! Jeg bestilte boksing til dagens PT time, og boksing fikk jeg. Treningsklærene mine er fra Reebok, og fås kjøpt hos www.x-life.no, til dere som lurer på det. Toppen finner dere HER, og tightsen HER. Syntes dette var helt latterlig kult. Hoho!

Tusen takk for nok en super økt Magnus!

Følg han gjerne på snapchat: @Frantzenkraft

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg