Lately on Snapchat

Hei og hå! Jeg vet ikke med dere, men jeg er ihvertfall superklar for ny uke. Jeg rev ut det lille jeg hadde igjen av tapeextentions i går kveld, så nå går jeg egentlig bare rundt og tripper etter å få gå til frisøren for å bli dollet med igjen. Hehe. Heldigvis behøver jeg ikke å vente lengre enn en dag. Jeg har nemlig en *bli-blond* time hos Marianne i morgen tidlig. Mihi! Nå skal hun bli hårfin til sommeren. <3

Planene for dagen er å hoppe av gårde til Viego regnskapsbyrå så fort dere er oppdatert! Jeg har et møte med Geir, og deretter tenkte jeg å handle inn ingredienser til tomat-bruchetta. Det var så mange som ønsket oppskrift på dette da jeg blogget om serveringen i bursdagen til Annika. Endelig kommer det! Dessuten tenkte jeg det kunne være hyggelig å ha noe å servere mannen når han kommer på “tvslave-date” i kveld.

Ville i grunn bare innom for å ønske dere en fin start på den nye uken, og dele mine siste snaps. Jeg er (om jeg får si det selv) riktig så flink til å oppdatere mystory med både bilder og videosnutter, så det er supergøy om dere har lyst til å følge meg der også. Martheborge heter jeg! Ha det fint så lenge. <3

Follow me on Snapchat: @Martheborge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg