Liten hilsen fra stågå!

Hei og hå! Nå sitter Daniel og jeg hjemme i stua og venter på at både det ene og det andre favorittprogrammet skal starte. Mandagen er liksom kvelden man setter av til å være tvslave da.. Hehe, ihvertfall her i hus. Først kommer “The biggest loser Norge” som faktisk varer i halvannen time, og deretter snurres “Jegertvillingene” på samme kanal. Har dere sett det? Herregud, det må dere bare gjøre. Man behøver på ingen måte å være jakt eller fiske-interressert for å bli hektet. Jeg har fått Kristinemor til å elske det, og nå skal jeg jammen få dere til å gjøre det samme. De to tvillingjentene som programmet dreier seg om er nemlig bare til å spise opp.

Dere får love meg å gi det en sjanse! <3 Jeg har ikke så mye på hjertet i kveld, men jeg tenkte jeg ihvertfall skulle stikke innom og ønske dere en fin kveld. -Vel og dele noen klissebilder av Daniel og meg. <3 Det er vel bedre enn ingenting? Man får aldri nok kliss! Hehe. Kos dere masse i kveld.

Det skal vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg