Uken som gikk…


Ukens gullkorn…

Bestemor: Jeg er så glad jeg ikke har flere barnebarn.

Marthe: Hæ!? Hvorfor det?

Bestemor: Nei, stakkars unge. Jeg hadde aldri blitt like glad i den som jeg er i deg.

Marthe: Awwww! <3

Jeg spør bestefar om han kan ta bilder til frisyreinnlegget mitt:

Bestefar: Hva skal vi ta bilder av nå da?

Marthe: Jeg tenkte vi kunne ta noen hårbilder!

Bestefar: Javel, opp med armen…

Ukens nedtur… Hehehe, det må være i natt da jeg halvsovende kjente noe krype over magen min. Jeg tok først hånda i en rask bevegelse for å røske det pilende vesenet bort, men i stedet for å røske det bort, førte jeg det bare videre opp i halsgropa mi. Da det så begynte å røre på seg der, gikk det opp for meg at det var en edderkopp. -Og da var det gjort… Jeg hev meg opp fra sengen og satte i et megaskrik. Daniel stakkars våknet med det samme og tok den heldigvis raskt bort, men hadde jeg vært alene da så ville jeg vel tilbrakt resten av natten på sofaen. Heh!

Ukens høydepunkt… 1. Hver eneste minutt tilbrakt sammen med familien. Alle de gode middagene til bestemor, påskeegget hun overrasket meg med, og de to digre posene med påskegaver(!) Fy søren så heldig jeg har vært under utdelingen av besteforeldre. 2. Da gradstokken på bestenes veranda viste 17 grader og jeg for første gang i år fikk ta på på bikinien. 3. De gode klemmene, og de late, deilige timene jeg hadde med Daniel på sofaen hele lørdag kveld og søndag morgen. <3

Ukens bok… Kunsten å høre hjerteslag. En bokanmeldelse kommer snart!

Ukens quote… Surround yourself with good people, and good things will happen.

Ukens cravings… Lett! Tantes hjemmelagde nordlandslefser. Jeg forspiste meg på dem hver eneste dag i Stavanger. Hihi. De er så magiske at jeg nesten ikke vil dele oppskriften på bloggen engang. Det er liksom familiens hemmelige våpen. <3

Ukens innkjøp… Mine fire nye bikinier fra H&M.

Håper uken deres har vært like bra! Dere har vært fryktelig stille i helgen, men det er vel fordi dere er i påskeferiemodus dere også <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg