Latest on Snapchat!

Hei og god kveld tålmodige sjeler <3 Herlighet som jeg har kost meg det siste døgnet. Daniel og jeg dro på årets første piknik vi i går! Været var så fint, og ettersom jeg til og med hadde fått hund levert på døra,
måtte jeg bare pakke tursekken. Teppe, druer, jordbær og kesam ble med ut til Dvergsnes, hvor Daniel og jeg fikk spist og kost oss mens hunden svømte etter endene. Suuperkos! Planen var i utgangspunktet å ta med kamera for å blogge om det hele, men da vi nesten var fremme kom Daniel på at kamera
muligens var gjenglemt hjemme i gangen.

Daniel: Husket du å pakke kamera? Jeg så det lå i gangen..

Marthe: DANIEEEL!! Vi er nesten fremme! Det gjorde du med vilje!

Hehehe! Og slik slapp han unna bloggbildene denne gang også. Jaja, jeg fikk i det minste lurt meg til å snappe litt. <3 En bloggfri ettermiddag med favorittene var ikke så dumt det heller.

Hva har dere gjort på denne helgen da? Mange av dere er vel enda på påskeferie til fjells eller i varmere strøk. Skolene starter vel ikke før til tirsdag igjen? Min søndag har vært helskjønn. Daniel og jeg spiste frokost sammen før vi ble liggende på sofaen og kose oss med både en, to, og tre påskefilmer. En perfekt avslutning på en over gjennomsnittet lat uke! <3 Mine siste snaps får dere over og under her. Følg meg gjerne om dere ikke gjør det allerede. @martheborge

Ha en fin søndagskveld videre! @martheborge på snap.

Et nytt “uken som gikk” innlegg er og på vei <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg