I put my new dress on!

God morgen og ikke minst.. God helg! Jeg lovte i går å dele noen bilder av min nye, lille sommerkjole, så her kommer den. Det fulgte med et slags hvitt tøybelte i midjen, men dette syntes jeg var en smule stusselig, så jeg erstattet det med et av mine egne. Ah, jeg falt pladask for denne kjolen jeg! Så enkel, men likevel så fin. Jeg kan pimpe den opp med glitter og stas, clutch, belte og hæler, eller jeg kan droppe det hele og bare bruke den som en superenkel sommerkjole til og fra stranda. 399 kroner betalte jeg for den på Mango i Stavanger. Løp og kjøøp! <3

Bestefar og jeg var midt i kjoleshooten da naboens valp kom tuslende forbi. Foråsidetsånn.. Det var den shooten! Stakkars hund.. Jeg glemmer hva jeg egentlig holder på med, slipper alt jeg har i hendene og bare ta på den. Jeg er akkurat som en femåring! Heldigvis ville løvehunden denne gang hilse på meg og. <3 Har dere sett noe så nusselig? Åååå, noen må snart få seg et eget dyr…

Ha det fint så lenge! Vi skrives igjen om noen timer.

Kjolen fås også i rød og i sort. Så vet dere det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg