Favoritteventyr til påske

God kveld! Så fint å se at dere likte svarene i forrige innlegg. Da blir jeg med en gang supermotivert til å starte på del 2 vet dere! Ah, for en fin tirsdag jeg har hatt. Bestemor har servert meg helt latterlig mye god mat, jeg har fått påskeegg til frokost, og jeg har gått sminkefri hele dagen. Ah nå snakker vi ferie! Det eneste jeg har brukt ettermiddagen min på er å skravle med dere, og nettshoppe litt. Jeg hadde nemlig et par ubrukte gavekort på lur, så nå har jeg klikket hjem hårpleie-produkter for hele 2000 kr + litt nytt treningstøy og Kari Trå ullundertøy.

*GLIS* Jeg får vise dere alt sammen på bloggen når det en gang dukker opp i postkassen. Nå må vi over på film! Jeg er sikkert ikke den eneste som har lagt merke til at alle de morsomme tvprogrammene slutter å gå i påskeferien. Det er jo supert for dem som ikke vil gå glipp av noe under sydenferien eller hytteturen, men vi som tilbringer påsken hjemme, vil jo gjerne ha noe koselig å titte på! Da er det godt vi har disse gode, gamle filmslagerne. Under og over her får dere mine tolv eventyrfavoritter som blir aller best om de sees sammen med hele familien. <3

1. Snow white and huntsman 2. Red riding hood 3. Maleficent 4. Jack the giant slayer 5. Thale 6. Thor 7. Man of steel 8. Gåten Ragnarok 9. Brave 10. Into the Woods 11. Enchanted 12. Oz


Har du noen eventyrfavoritter utenom disse?

Vær så snill og del dem med resten av oss. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg