One year ago – April 2014




Jeg skal snart hoppe avgårde til kiropraktoren igjen jeg, men ettersom jeg våknet til en halv meter snø utenfor stuevinduet, fikk jeg lyst til å mimre litt fra april måned i fjor. Nå er det jo ikke april riktig enda, men det er faktisk bare seks dager igjen! På denne tiden i fjor var det rene tropevarmen i sør, så jeg må ærlig innrømme at jeg hadde håpet på en lignende måned i år også.

Det kan jeg nok bare glemme! Altså, hva skjedde med fjorårets grønne gress, blåe himmel og muligheten for å traske rundt i kjole og pumps? Jeg gikk med blomsterkrans for svarten! Ah, det gjør nesten vondt å lese at gradstokken i fjor viste 33 grader på verandaen til bestemor. 33 grader dere! Dette var riktignok i sola, men etter antrekkene mine å dømme må temperaturen ha vært rimelig behagelig ellers og. Eneste dag jeg ikke gikk i kjole var visst første april. Åå! *Savn*

Nå hadde det smakt med en påskeferie til varmere strøk, men den slags blir det ikke! Hvorfor reise akkurat i påskeferien, når alle andre reiser? Jeg som er så heldig å kan ta med meg jobben min hvor som helst, vil heller dra på ferie en hvilken som helst annen uke, og bruke påsken på familien i Stavanger. En uke med favorittmenneskene blir nok heller ikke helt feil. <3

Jeg skal ikke skrive i det uendelige, men jeg må avslutte med å si at det er veldig gøy å lese igjennom spørsmålene som allerede har tikket inn under spørsmålsinnlegget fra i går. Dere er så flinke til å komme med gode, kreative spørsmål. Gleder meg allerede til å sette i gang! Har dere forresten et favorittantrekk blant disse, så fortell meg gjerne hvilket det er. <3

Kan dere tro at dette var omgivelsene for nøyaktig et år siden?

Gresset har vel ikke vært grønnere?! *Sukk*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg