Happy B-day Annika!


God morgen! Nå sitter jeg i dobbelsengen til Annika og spiser bruschetta til frokost mens Et Kongerike for en Lama snurrer på tvskjermen. En perfekt start på dagen derpå! Herlighet så gøy vi hadde det i går. Det var rene black and white bursdagen med en drøss fine damer som alle feiret vår kjære Annika. Hun hadde stelt i stand med både punsj, brownie og tomatbruchetta til oss, og gjett om det gikk ned på høy kant. Herregud så mett jeg var da klokken nærmet seg midnatt og det ble tid for å dra på byen. Det er jo livsfarlig å være i bursdag med så mye godt!

Å se igjennom bildene på kamera dagen derpå er alltid like stas. Her får jeg visst en lapdance av Andrea. Heh! Dette er vel et sånt bilde som i utgangspunktet ikke skulle deles med 10 000 mennesker, men jeg syntes det var for søtt til å slippe unna. For noen herlige venninner jeg har.

Håper og tror at Annika koste seg like mye som meg!

Det ser ihvertfall slik ut på dette selfie-forsøket. Hehehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg