En ny, grønn storfavoritt

Først og fremst… SÅ gøy at så mange som 240 av dere la igjen instagramkontoen deres i går! Med den nye bloggen har jeg gjort det slik at jeg får mail i innboksen på mobilen med en gang en ny kommentar tikker inn på www.martheborge.no, så dere kan tro mobilen min sang i går. Hihi. Kjempegøy! Jeg har allerede sniktittet på noen av dere, men jeg gleder meg til å sette meg ned for å virkelig finne ut hvem dere er, og selvfølgelig velge meg ut noen absolutte storfavoritter. <3

Se hvem jeg har fått besøk av da! Jeg hadde akkurat laget meg en supersunn smoothie til frokost da Kristinemor kom på overraskelsesbesøk med frukt, vanlijesaus og min absolutte favoritt… Berlinerboller med bringebærsyltetøy. Oh my god, for en gledens formiddag. -SÅ da var det bare å finne frem kniven og stelle i stand litt fruktsalat. Oppskriften på denne smoothien kommer forresten på bloggen litt senere i dag. Det er bare å glede seg for den var god den!

Ettersom jeg plutselig hadde fått en fotograf i hus, benyttet jeg meg også av anledningen til å vise frem min nye, grønne favorittkjole! Jeg lover å vise den frem i noen lyse antrekksbilder også, men finværet må komme tilbake først. Denne uken har vi jo bare fått gråvær i sør! Usj…

Formen er forresten mye bedre! Det hjalp nok på med litt mannebesøk i går kveld. Hoho. Som jeg koser meg med den gutten. Jeg mistet både tv og internett omtrent akkurat i det Daniel kom inn døra i går, men hvem trenger vel tv når man er i så godt selskap? Vi storkoste oss med både kokkelering, skravling og sofalatskap før det ble tid for å finne sengen. En perfekt tirsdag. <3

Nå skal jeg kose ihjel denne hunden mens jeg starter på neste post! Håper dere har en fin uke alle sammen. <3 Kjolen jeg har på meg her er altså helt ny og fra h&m, om noen fikk lyst på den selv.

Vi skrives snart igjen! Ha det fint så lenge <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg