En forsinket ukesmeny

Jeg skulle egentlig dele en splitter ny oppskrift med dere i dag, men i skrivende stund ligger jeg paddeflat i sengen. Noen må snart bytte rygg og nakke med meg.. Jeg hadde akkurat kommet hjem fra møte med Geir og en lengre handletur på Coop, da jeg kjente ukens andre kink ile seg fra nakken og nedover ryggen. Til og med nerver langt nedi venstrearmen er blitt rammet denne gang. Arh, nå er jeg lei. Jeg MÅ komme meg til en akupunktør altså. Kanskje det er det jeg skal utdanne meg som.. Akupunktør. Så kan jeg fikse meg selv når problemene kommer. Hehe.

Neida, sykesøster Daniel kommer på besøk med noen ibux om et par timer, og da skal jeg bli så god og bedøvet at vi faktisk kan lage den gode maten jeg har kjøpt inn for kvelden! Kyllingbryst med tomat og basilikumrisotto står på menyen, sammen med litt annet deilig tilbehør. <3

Mandag: Laks med viltris, og ovnsbakte grønnsaker. Oppskrift HER.

Tirsdag: Pulled pork burger med hjemmelaget brød. Oppskrift HER.

Onsdag: Tagliatelle med tomatpesto og spekeskinke. Oppskrift HER.

Torsdag: Viltgryte med brunost og sopp. Oppskrift HER.

Fredag: Torsk med pesto, sprøstekte poteter og ristede pinjekjerner. Oppskrift HER.

Lørdag: Entrecotè med søtpotet, asparges, sopp og løk. Oppskrift HER.

Søndag: Indisk kyllingsuppe med nudler. Oppskrift HER.


Håper dette var til inspirasjon for resten av ukens middager!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg